onsdag 24 december 2008

Frankie och jag, del IV

Några minuter senare kände jag en hand på min axel och hon var framme hos oss. Vi fick varsin kram och hon började glatt prata på, som vanligt, utan att säga ett ord om hur det kom sig att hon var där. Frankie skulle konversera med precis vem som helst utan problem, tänkte jag när hon fångade Helens och Ansos uppmärksamhet på en sekund och jag kunde inte ta ögonen ifrån henne ens om jag ville. Då kom tjejen som suttit vid Frankies bord och drog henne i armen.
”Kom nu Frankie, Jonah har kommit! Jag har velat presentera honom för dig i evigheter!”
Frankie drogs bort mot bordet och vinkade urskuldande efter sig. När jag vände på huvudet tittade Helen och Anso på mig glada miner.
”Åh nej”, sa jag.
”Åh jo”, sa Anso. ”Du är helt betuttad i henne. Det syns lång väg. Och hon verkar inte helt ointresserad av dig heller.”
”Säg inte sådär”, bad jag. ”Lura inte i mig nåt.”
”Hon tittar på dig”, sa Helen. Jag svalde.
”Tittar hon på mig nu?”
”Mm.” Jag vred huvudet lite åt höger. Frankie log mot mig. Jag log tillbaka. Mitt hjärta slog hårt i bröstet och jag blev både lycklig och rädd. Jag tittade igen och såg hur killen som tydligen hette Jonah försökte fånga Frankies uppmärksamhet med sitt prat.
”Går på toa”, mumlade jag till Anso. Jag mötte Frankies blick igen innan jag försvann in på damernas och gick in genom den första lediga dörren. Därinne spelades någon lugn salsamusik som dansade mellan de gulmålade väggarna och när jag mötte min egen blick i den stora spegeln kände jag mig lite lugnare. När jag kom ut igen stod hon där. Precis utanför. Sedan gick allt så fort. Hon tog min hand och drog in mig dit in igen. Hennes hand sköt för skjutdörren och haspen och sedan stod jag upptryckt mot väggen. Hennes armar om min midja och hennes mun sökte min. Jag ville ha henne mer än jag någonsin velat ha någon. Hon måste ha känt i mina kyssar hur mycket jag längtat efter att få känna hennes läppar. Hennes händer smekte sig fram över min kropp, in under min tröja. Hon tog mina bröst i sina händer medan hon kysste mig. Plötsligt stannade hon till och såg mig i ögonen.
”Jag är helt galen i dig”, sa hon.
”Jag har inte kunnat sluta tänkte på dig sen i lördags”, sa jag. Sedan kysste hon mig igen, hennes ena hand letade sig in under min kjol och började smeka mig utanpå mina trosor. Mitt underliv bultade så jag trodde jag skulle svimma av upphetsning.
”Jag vet att….”, började Frankie och andades snabbt. ”En toalett är kanske… men jag måste ha dig”, sa hon. Jag nickade. Jag brydde mig inte om var vi befann oss. I Paradiset.
Hon tog tag i mig som om hon försökte lyfta mig. Hon ville ha mig upp på bänken framför spegeln. Jag lydde henne. Hon drog av mig mina trosor och lade händerna på mina lår. Sedan slickade hon mig. Det var som att hon visste precis vad jag ville ha och jag klarade inte av det många minuter innan jag kom.
”Du är helt fantastisk”, sa jag, och jag kanske lät lite överraskad. Jag vet inte, men hon skrattade åt min reaktion när hon reste sig upp, lutade sig tätt intill mig och kysste mina läppar ömt. ”Du verkar inte vara helt hetero”, sa jag och smekte hennes kind och hennes lockar.
”Det verkar inte så”, sa hon.

Inga kommentarer: