torsdag 12 augusti 2010

Lesbiska sexställningar

Fem fick ett mail med några olika frågor från signaturen Anki, men eftersom frågorna var så olika bestämde vi oss för att dela upp dem i några olika inlägg! Först undrar Anki lite om ställningar i sängen! Vad finns det egentligen för alternativ för tjejer? Kanske fler än man tror med lite fantasi? Vi kände att det här var en uppgift för mästergooglaren Andie. Varsågod!

Tack för det. Jag tror jag börjar med att vara lite småseriös och tipsar om den här länken till RFSL:s sida om sex för tjejer. Sådär. Nu ska jag inte vara seriös mer. Efter uppvärmningen går vi vidare till Wikipedia, som har en hel sida om samlagsställningar. Sidan är dock inte uppdelad i heterosex och homosex utan blandar alla ställningar, men för tjejer med tillbehör kan man kanske hitta inspiration även här! (Och om man inte orkar med det kan man bara läsa vidare här!)




Vad är nu detta? Jo, nu kommer vi till den roligaste delen! Sidan Lovergirls har verkligen tagit fasta på uttrycket Sex positions for dummies, för dockor är precis vad de använt sig av för att visa alla ställningar, och inte vilka dockor som helst utan barbiedockor som de gjort "flatfrisyrer" på. Vad ska man säga? De har inte heller nöjt sig med att bara fotografera dockor utan visar även själva hur det ska gå till (och de verkar ha mycket roligt under tiden...)




För den som vill se ett klipp med ännu mer avklädda, men mindre skrattande och mer fotomodelliknande flickor har jag även hittat detta:




Vill man läsa mer om tjejsex kan jag också rekommendera Stora sexboken av Helene Delilah och Malinda Flodman. Se även vårt tidigare inlägg Orgasmfakta där du hittar tio tips för sköna orgasmer.

Andra länkar som kan vara roliga:
About.com: Lesbian life sex tips
Car sex positions for lesbian cheerleaders


Om våra läsare har några tips får ni gärna lämna en kommentar! Och om ni har någon mer fråga till Andie är det bara att maila 5flator@gmail.com!

.

6 kommentarer:

P sa...

Det här var roligt! Fler såna här inlägg! :P

Anonym sa...

Den bästa ställningen är den hon gillar bäst.

Paulina sa...

GRYMT imponerad av den mörkåriga tjejen i översta videon som orkar hålla upp tjejerna i vissa positioner! Där ligger man i lä...

Angelica sa...

Jag tänkte också på det. Det såg jobbigt ut! =)

Anonym sa...

Herregud är det så man förväntas göra. Jag måste uppfattas som jävligt lat i sängen. Varför krångla till det, kör på säkra kort lick some.
/Hanna

Unknown sa...

Hej jag vill bara lära mig om lesbisk sex . Väldigt intressant