lördag 25 april 2009

Malena Ernman sänker axelnivån

Fem flator kommenterade tidigare Malena Ernmans (armars) lesbiska fans. För att få fler röster i Moskva har Malena därför sänkt axelnivån på sin klänning ytterligare. Det har vi läst i en artikel i Expressen. Eftersom Expressen citerar Fem Flator är det inte mer än rättvist att vi citerar Expressen:

Malena Ernman: "De gillar mina överarmar"

Hyllar hennes tränade kropp
På en rad utländska lesbiska bloggar hyllas den svenska schlager-SM-vinnarens tränade kropp - i vissa fall långt ifrån subtilt.
- Ja, jag har kollat upp det och det stämmer. Det är smickrande...

Den svenska bloggen "Fem flator fantiserar" skriver:"Vi älskar henne i alla fall. Därför tillägnas hon två filmklipp på Fem flator, eller om det är flatorna som tillägnas två filmklipp med Malena?".

Malena Ernman berättar att de flesta lesbiska fans som följer henne på hennes framträdanden runt om i Europa kommer från England, Tyskland och Frankrike.- Många kvinnor tycker om mina överarmar. Och nu ska de få se ännu mera av dem, berättar mezzosopranen.

Maximal effekt
Inför Moskva har Malena Ernman nämligen sänkt axelnivån på sin klänning ytterligare. Klädd helt i vitt på scenen, omgiven av fem mörkhåriga och svartklädda "väsen" är det meningen att effekten ska bli den maximala.- Jag kommer att stå ut, blond och ett huvud högre än alla andra. Det borde väl fungera på hela lesbiska Europa. Jag tänkte vi kunde tjäna lite röster på det, bara bröstet inte hoppar ut när man sträcker på armarna, skojar hon.

Inga kommentarer: