söndag 21 februari 2010

Dags för omröstning!

Åtta stycken bidrag har vi fått in till vår Snuskiga Dikttävling och alla är de åt det sexiga hållet!

Och nu då? Jo, nu är det dags att rösta på det bidrag ni gillar bäst. I en vecka kan ni rösta och sedan stänger vi röstningen på söndag och ser vem som kammat hem flest röster.

Här kommer dikterna!


Bidrag 1: Hetta
Händer som river och sliter
i kläder som faller i trasor till golvet.
Snabbt!
Snabbt måste det gå!
Två kroppar som sammanförs
i sådan hetta
att den är förbjuden på bensinmackar.

M å s t e . H a . D i g !

Svettiga kroppar som flämtar
med ben och armar knutna om varandra.
Hetta
som jag tidigare bara läst om
i böcker med sliskig tantsnusk.

Av: Succubus


Bidrag 2
Den dunkla lunden där dammen dåsade,
där träden silade ljuset mycket sparsamt.

I en bortglömd del av den allt för stora staden
fanns en plats dit ingen längre kom.

En hängande gren föstes försiktigt åt sidan,
där stod hon nu plötsligt med ivrig blick.

Jag gled än djupare in i den förvildade grönskan
efter en smärtsam längtan nu uppfylld av en galen lust.

Hon hann upp mig och jag trycktes mot ett knotigt träd,
förklädet slets av och ena skon var redan borta.

Hur kunde hennes våldsamma läppar vara så mjuka,
hur kunde hennes bröst mot mina kännas så outhärdligt?

Hon rörde vid mig innanför kjolen och jag måste ha feber,
kan hon ta på mig utan att bränna sig?

Det bultar och brinner och hon flämtar så i mitt öra,
hon viskar ord jag tänkt men aldrig vågat uttala.

Jag ber henne att slicka mig innan jag dör,
hon vägrar att lyda men ändå överlever jag.

Hon hetsar och smeker och viskar ännu mer,
hon tänker inte slicka mig förrän om en liten kvart eller så.

Hon luktar så gott, alldeles svettig och kåt
jag vill aldrig gå ut igen, bara vara här med henne.

Äntligen är det förbannade underbara förspelet över
tungan snuddar som hastigast vid min fitta.

Nu tror jag att jag säkerligen ska dö,
dö både om hon fortsätter och om hon skulle sluta.

Den dunkla lunden där dammen dåsade
där träden silade ljuset mycket sparsamt.

I en nästan bortglömd del av den allt för stora staden
fanns en plats dit bara hon och jag kom.

Av: Lassi


Bidrag 3: Jag frågade
Jag frågade henne “vad får jag inte göra?”
Hon svarade ”gör precis vad du vill”
Å det gjorde jag
Som hon njöt och som hon tjöt
Inom loppet av några minuter
Hade passionen blossat upp
Lika snabbt var det avklarat och förbi
Jag frågade henne ”vad ska du göra sen?”
Hon svarade ”jag ska hem med min XXX”
Lika frågande stod jag som vid första svaret
Lika frågande är jag vid varje ny lek

Av: SR.


Bidrag 4
Jag satte mitt hopp
till att få se hennes kropp
men det blev en fontän
då fick jag migrän

Av: Fridolin


Bidrag 5: Mechanical Fucking
Mechanics of fucking are rhythm, force and passion
Rhythm with her heartbeat
Rhythm with her moaning
Force with passion
Force with control
Passion without control or with
Passion found or passion lost
Mechanical it is – actually
Actual mechanics of fucking

Av: SR


Bidrag 6
Jag särar på hennes ben,
och smeker henne len.
Drar mina fingrar upp längs låret.
Så nära jag kan komma hålet.
Smeker in mitt finger i hennes mus,
lika varmt och fuktigt som i ett växthus.
Jag rör mig djupt in i hennes grotta.
Får henne kvida som en bäverråtta.
När jag kysser hennes bröst,
skriker hon handlöst.
- Smek mig fort och hårt. Du gör mig så jävla kåt.
Blir glad av hennes entusiasm,
Nu finns det inget annat att göra än att smeka henne till orgasm.

Av: Jösses


Bidrag 7

du tar av dig tröjan,

den långärmade


och när du drar den över huvudet

glipar tröjan där under


den glipar din försiktiga hud

där vid höften

vid byxlinningen


den glipar hur dina byxknappar sitter

något jag långt senare kommer ha nytt av.


Av: H

Bidrag 8
Jag slukar passionerat nylonkvinnans begär,
dumheternas drottning.
Hennes smekning omfamnar mig som en vindpust.
Jag simmar i hennes hår,
hon drömmer om en ocean av extas.

Av: MT

Det var de åtta bidragen det! Röstar gör du uppe till höger!

.

1 kommentar:

Ragnhild sa...

Typiskt. Hade ju typ ett bidrag som jag inte visste om jag vågade skicka in. Sen glömde jag visst att bestämma mig =)