lördag 16 januari 2010

Sarahs jul, Del 18

I huset var det tyst när de hade stängt ytterdörren bakom sig. Sarah satte sig på bänken i hallen och började snöra upp kängorna. Milla hängde upp sin jacka på en galge och satte sig bredvid henne, så nära det gick. Sarah tittade upp och mötte hennes blick. Hon kände hur Milla tog hennes hand i sin och smekte hennes handrygg. Strax därpå möttes deras läppar i en kyss. Det blev alldeles för varmt i hallen och hon tog av sig jackan.

”Jag tar den”, sa Milla, och hängde jackan på galgen bredvid sin egen. ”Vill du klä av dig mer?”
”Eh..” Hennes frågande blick möttes av ett litet skratt från Milla.
”Jag skulle behöva ta en dusch. Vill du göra mig sällskap?”
”Ja… Men… Klara kommer ju strax?”
”Äsch, Melker släpper inte iväg henne i första taget. Och om hon kommer kan hon inte gärna gå in till oss i badrummet.”
”Nej..” Sarah skrattade. ”Men hon lär ju undra vad vi gör därinne tillsammans.”
”Det behöver hon inte veta. Kom nu.”

Milla tog hennes hand igen och de gick uppför trappan och in i badrummet. Hon låste dörren innan hon fram till Sarah. Hon drog först tröjan över hennes huvud och knäppte sedan upp hennes byxor och drog ner dem. Sarah gjorde likadant med hennes kläder. Sedan knäppte Milla upp hennes bh och drog ner hennes trosor. Hon drog sin egen bh över huvudet och såg uppfordrande på Sarah. Hon log och lät fingrarna glida längs Millas midja och in innanför hennes trosor. Sakta drog hon dem nerför hennes lår. Hon såg hur Milla rös till av beröringen. Hon gjorde en ansats att börja gå mot duschen, men Millas händer höll henne tillbaka och drog henne intill sig. Milla kysste henne så häftigt att hon drog efter andan och upphetsningen strömmade genom kroppen. Hon tryckte sig mot Millas nakna kropp och besvarade hennes kyssar medan hennes händer njöt av att känna sig fram över hennes hud. På väggen hängde vita badrockar och Sarah tryckte upp henne mot dem medan hennes hand gled ner mellan Millas ben. Hon njöt av hur våt och varm hon var och kände hur Millas händer vandrade till hennes bröst och kramade dem i takt med hennes intensiva smekningar. Det var då det knackade på dörren. De frös till och såg på varandra när de hörde Klaras röst utanför.

”Sarah, är du där?” Sarah försökte hämta andan och gick fram till dörren.
”Ja, jag är här. Jag tänkte ta en dusch.”
”Aha. Vet du var Milla är?”
”Jag tror hon skulle vila lite.”
”Okej. Jag går ner och kollar på tv så länge.”
”Okej. Jag kommer strax.” Och Klara försvann. Milla skrattade.
”Du ljuger bra. Jag får nog se upp med dig.” Hon drog upp dörren till duschkabinen och klev in. ”Kom hit. Du måste ta hand om mig. Och du får inte sluta vem som än knackar på.”

.

3 kommentarer:

jennika sa...

Underbart! Jag håller tummarna för att det blir många många fler delar av denna underbara novell!

Kramar

Fem flator sa...

Vi får väl se. =)

/Skorpan

Honungsbit sa...

Fortfarande riktigt bra! Ser fram emot en ny del varje dag just nu! :)